.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دو مازندرانی نامزدهای مطرح برای ریاست دیوان محاسبات کشور
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای یکسال و نیم باقی مانده از عمر مجلس یازدهم، سوابق گزینه‌های ریاست دیوان محاسبات را بررسی می‌کنند تا رییس جدید این دیوان را انتخاب کنند.

به گزارش شمال نیوز، ۱۶ آذر نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مهرداد بذرپاش رای اعتماد دادند تا در وزارت راه و شهرسازی مشغول به کار شود، لذا کرسی ریاست دیوان محاسبات بعد از حدود ۲ سال و نیم مجددا خالی شد و وکلای ملت باید برای یک سال و نیم باقی مانده از مجلس یازدهم فرد دیگری را به ریاست دیوان انتخاب کنند.

 

پس از ورود بذرپاش به ساختمان دادمان بلافاصله گزینه‌هایی برای ریاست دیوان محاسبات مطرح شدند،سید شمس الدین حسینی نماینده مردم تنکابن در مجلس و علی اصغر شفیعی خورشیدی دادستان اسبق کرج و قاضی تجدید نظر استان تهران قوی‌ترین گزینه ها برای ریاست دیوان محاسبات هستند.

 

سید شمس الدین حسینی: وزیر اقتصاد از سال ۱۳۸۷ ا تا سال ۱۳۹۲، نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی، رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، رئیس فراکسیون توسعه پایدار و تامین مالی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه

 

علی اصغر شفیعی خورشیدی دادستان عمومی و انقلاب اسبق کرج ، قاضی مشهور تجدید نظر استان تهران،  استاد دانشگاه پزوهشگر حقوق اقتصادی و مشرف بر قوانین اقتصادی و قوانین مالی

 

شرایط ریاست دیوان محاسبات

 

طبق آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس موظف است دو نامزد به عنوان رییس دیوان محاسبات و دو نامزد به عنوان دادستان دیوان محاسبات جهت انتخاب یکی از آن ها توسط مجلس شورای اسلامی معرفی کند.

 

برخورداری از مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر،سابقه سمت در مقام های مدیریتی موضوع ماده ۷۱ قانون مدیریت خدمات کشوری وهمترازان آنان و حداقل ۲۰ سال سابقه کار، از شرایط احراز سمت رییس و دادستان دیوان محاسبات است.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.